Forum Fantasy Crypt Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
I Konkurs Questów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fantasy Crypt Strona Główna » Konkursy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
I Konkurs Questów
Autor Wiadomość
GM Shonn
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Alagaesia

Post
^^UP sorry, ale quest praktycznie nie mozliwy do zrobienia, a teoretycznie bardzo trudny. sorry ale musisz jeszcze jeden napisac, jakis prostszy.

UWAGA ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU JUZ NIEDLUGO!!!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:19, 25 Sie 2009 Zobacz profil autora
GM PtaQ
Team
Team



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dupy strony

Post
No jak wszyscy to wszyscy ;]

Nazwa: "Kult Jaszczurzego króla"
Próg lvl: 60+
Początek: Kanały miejskie Stolicy kontynentu pustynnego.
Typ: Walka, Zagadka, Quest jednorazowy
Co potrzeba:

Cytat:
NPC:
Mashag Szalony - outfit bezdomnego (begaar)
Der'alim Myocardi - outfit ten z czapką z piórkiem (chyba citizen)

Cytat:
Potwory:
Rizgaroth - Siła DLa ale dużo więcej HP, wygląd dragon lorda, chyba, że zrobimy jakiś własny, loot: taki jak dragon lord, ale 100% na DSM i więcej kasy.
Odgłosy:
"Jaszczurzego króla nie uda ci się zgładzić głupcze, Muhahahaha!!!"
"Spłoniesz tak jak poprzedni śmiałkowie!"
"Tutaj kończy się twój nędzny żywot, głupcze!"

Arcykapłan kultu
- dosyć mocny, dużo czarów ofensywnych, przyzywa lizardy, mało HP. wygląd Snakecharmera ew. jakiś własny.
Odgłosy:
"Śmierć niewiernemu!!"
"Chwała Jaszczurzemu panu!"
"Zniszczyć intruza!"

Cytat:
Itemki:
- lewa, prawa część symbolu króla (złota np. z namalowaną głową smoka)
- lewa, prawa część symbolu króla (czerwona po rozgrzaniu w piecu)
- Cały symbol króla jaszczurów
- Zbroja (nagroda za quest)
- Ciężki zwój
- Zwój z zagadką barda
- Zardzewiały klucz
- Złoty klucz

No to startujemy, w jednym z ciemnych zaułków labiryntu akweduktów podmiejskich napotykamy szaleńca imieniem "Mashag Szalony". Ubrany w outfit bezdomnego snuje się po kanałach miejskich. Kiedy zaczynamy rozmowę przykładowo:

me: Witaj
Mashag Szalony: Hihihi ha, cześć, ups! ała, gdzie moja bułka? Widziałeś moją bułkę?
me: Nie (jedyna opcja)
Mashag Szalony: To czemu zwracasz się do mashaga? odejdź, nie potrzebvuję cię dzisiaj, chyba że chcesz mapę. Oj mapy mapy, Mashag ma ich duuuużo. Ale mashag nie da nawet dotknąć skrawka jak nie dostanie swojego skarbu.
me: skarb
Mashag Szalony: Mashag chce skosztować swojej bułki ale ona uciekła przed Mashagiem... Mashag smutny, nie lubić nieznajomy dopóki nie ma swojego skarbuuuu...
me: żegnaj
Mashag Szalony: I nie pokazuj się Mashagowi na oczy jak nie ma bułki dla Mashag.
[koniec rozmowy]

Trzeba kupić/znaleść/wypiec bułkę i wrócić do szaleńca

me: Witaj
Mashag Szalony: Ty! Ty! Ty mieć to co Mashag chceć! A Mashag Mieć coś co Mashagowi nie potrzebne. To jak? Ty dasz mi skarb a ja pokażę ci drogę do większego skarbu, tak, tak.

{Opcja1} me: Skarb/Tak/Wymiana
{Opcja2} me: nie/żegnaj

1) Mashag Szalony: Hii Hii Hoo Hoo. Mashag mieć bułka, Mashag szczęśliwy!! Przoszę, tu jakiś mądry człowiek coś napisał, a Mashag wie, że nieznajomy jest tym zainteresowany. A mi ta kartka nie potrzebna, najwyżej do kibelka by się przydała, ale Mashag mało je, więc żadko chodzi do kibelka. Jak Neznajomy będzie jeszcze miał jakąś bułkę to Mashag chetnie się nią zaopiekuje, o tak, Mashag lubi różne wypieki, tak, tak.
W nagrodę dostajemy zwój "Ciężki zwój"
[koniec rozmowy]

2) Nie ma bułki - nie ma skarb. Mashag zły i głodny, nie lubić nieznajomy. Idź już nie chcę już patrzeć na Nieznajomego.
[Koniec rozmowy]

Kiedy klikamy "użyj" na zwoju, w ekwipunku pojawia się zwój (otwarty) i zardzewiały klucz. Pokazuje się komunikat: "Gdy rozwijasz zawiniątko wylatuje z niego stary, zardzewiały klucz"

Zwój możemy przeczytać, znajdujemy w nim poniższy tekst


Cytat:
Daleko stąd, w bajecznych krainach, gdzie brak wody jest największym podróżnika wrogiem, znajdziesz to co od lat leży odłogiem. Bowiem ciemne korytarze podziemnych tuneli prowadzą do skarbu co złotem się mieni. Dwa szczyty bliźniacze są domem ludu który zgładzi każde legiony bez trudu. Tam król okrutny nad swoim ludem sprawuje pieczę, przed jego mocą nikt nie uciecze. Klucz jest przepustką do tego piekła z którego żywa dusza jeszcze nie uciekła. Jeśliś jest śmiały by zgładzić ten lud, wszelkich bogactw zdobędziesz tam w brud. Jeśli jednak zwątpisz w swoją potęgę, ta wyprawa zakończy twoją życia udrękę.

Der'alim Myocardi,
Bard nadworny króla Jaszczurów



Razem z kluczem udajemy się na pustynię, znajdujemy dwa bliźniacze szczyty o których mówi pieśń a między nimi stoi kamienna brama do której otwarcia potrzebny nam jest wcześniej wspomniany klucz

Gdy otwieramy bramę wchodzimy do pomieszczenia pełnego trupów no i oczywiście Jaszczurzych wojowników

Mapką zajmę się ja, będzie ona w stylu Pustynnych świątyni (ściany z piaskowca itp). Jako, że mowa tu o kulcie, wszędzie będą stały krwawe ołtarzyki pełne ofiar rytualnych. Najpierw kilka pomieszczeń na powierzchni, w stylu fortecy, potem podziemne świątynie (dwie). W każdej boss lizardów (jakiś arcykapłan kultu) i po jednym kawałku symbolu króla, potrzebnego do otworzenia drzwi do komnaty tronowej. Kawałki Symbolu łączymy w specjalnej kuźni będącej częścią podziemi.

W Kuźni trzeba najpierw użyć pieca i tu komunikat: "Rozgrzewasz do czerwoności obie części symbolu", potem użyć specjalnego ołtarza gdzie połowy są łączone w jeden symbol. Komunikat: "Gdy składasz symbol, czujesz jak energia magiczna wypełnia komnatę wokół ciebie. Teraz możesz już otworzyć komnatę tronową"


Schodzimy na niższe piętro podziemi, gdzie czeka na nas labirynt. Wewnątrz aż roi się od Lizardów. Gdy pokona się już całą drogę znajdujemy drzwi do ostatniej komnaty. Kiedy otwieramy drzwi pojawia się komunikat: "Słyszysz przerażający ryk Jaszczurzego króla, z początku czujesz lęk, ale gdy przypominasz sobie o skarbach jakie na ciebie czekają wewnątrz, gotujesz się na ostateczne starcie"

Kilka kroków dalej odsłania się przed nami komnata tronowa. Znajdują się w niej: Rizgaroth, Arcykapłan jaszczórów, i cała masa słabszych lizardów i NPC Der'alim Myocardi (wcześniej wspomniany bard). Po zabiciu całej tej hołoty możesz porozmawiać z błaznem

me: Witaj
Der'alim Myocardi: Nareszcie! W końcu ktoś przyszedł uratować biednego barda od tego starsznego losu jaki go tutaj czekał. Dzięki ci, wędrowcze. W zamian za twe wysiłki przyjmij ten oto klucz. Da ci on dostęp do królewskiego skarbca. Proszę, należy ci się.
[Otrzymujemy złoty klucz]
me: Żegnaj
Der'alim Myocardi: Jeszcze raz dziękuję ci za wybawienie, a teraz żegnaj bohaterze, możesz być pewny że napisze nie jedną pieśń o twoich walecznych uczynkach...

Klucz otwiera drzwi do skarbca w którym znajdujemy złoto, jakąś zbroję z tych rysowanych przez Tarzina i wiele kamieni wartościowych.

[Koniec]

Rozmowy z NPC po zakończeniu Questa:

Der'alim Myocardi: Jeszcze raz dziękuję ci za wybawienie, a teraz żegnaj bohaterze, możesz być pewny że napisze nie jedną pieśń o twoich walecznych uczynkach...

Mashag Szalony: Hmhmhhmm, Mashag widzi, że nieznajomy znalazł swoje skarby, szkoda, że nie było tam bułek...

---by PtaQ---

No cóż mam nadzieję, że zlecenie przejdzie ;] Postaram się zrobić do tego mega mapkę Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GM PtaQ dnia Śro 1:12, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Śro 1:02, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
GM Tarzinio
Team
Team



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Post
Mmm bardzo ciekawy przyzna masz talent.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 6:49, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
Kruppol
Stara się o Special
Stara się o Special



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

Post
Kur*a mać Tarzinio NIE OCENIAJ TUTAJ..CZY TO DOCIEBIE DOCIERA?!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:22, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
GM Tarzinio
Team
Team



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Post
Dobra no założę inny team


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:31, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
GM Shonn
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Alagaesia

Post
Zamykam temat i zakładam nowy, w którym ocenimy wasze prace!


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:55, 14 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fantasy Crypt Strona Główna » Konkursy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin